Coca de iogurt

Quatre anys de blog i encara no he penjat la recepta de la coca de iogurt… sí, sí… aquesta que es fa a totes les llars. És veritat que si tothom la fa, no cal que pengi la recepta… però no puc concebre un blog de cuina sense una entrada dedicada a la coca de iogurt.

Cada vegada que la faig em transporta als meus inicis a la cuina. Recordo que era jove, molt, molt jove i els caps de setmana feia la coca de iogurt, seiem a taula i els meus pares i germans gaudíem del berenar junts.

Ingredients:

3 ous
1 iogurt natural
3 mides de iogurt de farina
2 mides de iogurt de sucre
1 mida de iogurt d’oli d’oliva suau
1 sobre de llevat químic
Pell d’una llimona ratllada
Un rajolí de licor d’anís El Mono
 
 
Elaboració:

  • Batre tots els ingredients
  • Abocar la massa en un motlle d’uns 22 cm de diàmetre
  • Coure al forn calent a 180 graus durant aproximadament 30-40 minuts. Per saber si és cuit punxar amb un ganxet, un pal de broqueta… i si surt net és que ja és cuit.

Bon profit!

 

IMG_0567_2

  1. Laura, un clàssic que no pot fallar en un recull de receptes. A mi m’encanta, i li vaig afegint diferents sabors sempre amb la mateixa base, és ideal! un petó!

Responder

