Canvis

Un dels nous propòsits dels que parlava en la darrera entrada ja està en marxa. He canviat l’aparença del blog i poc a poc aniré intentant millorar el contingut. També, a partir d’ara veureu que les noves entrades tenen unes fotografies d’una gran qualitat. Tinc la sort de tenir una Gran Amiga de tota la vida, la Montse, que té una filla i se m’ha ofert per fer les fotos. La Tamara és una noia de 20 anys, està estudiant la carrera universitària de fotografia i li apassiona. A més, té ganes de menjar-se el món i segur que ho aconsegueix. Jo, de moment m’aprofitaré 😉 ….. Aquest és el seu blog http://tamaralvarez.tumblr.com/page/6 perquè veieu la seva capacitat artística.

Ara, cada recepta té una història al seu darrera. Una vegada cuinat el plat, la Montse i jo ens trobem i li entrego els tuppers, perquè la Tamara faci les fotografies, després me les envia i escullo la que finalment veureu.

És possible que, de tant en tant, veieu algunes fotos de poca qualitat. No dubteu, són meves ! jijijiiii….

Un comentario

Responder

