Coliflor amb patata al “tombet”

Recepta d’aprofitament:
 

Digueu-me “senyoreta” però la verdura bullida m’agrada acabada de fer, i si en sobra no m’agrada menjar-me-la reescalfada, així que sempre busco com aprofitar-la. Normalment l’aprofito per fer puré, però el cas de la coliflor és diferent. M’agrada aprofitar-la com s’ha fet sempre a casa meva, la meva mare li deia al “tombet”, es tracta de fer una picada d’all i julivert i donar-li unes voltes. No sé si vosaltres l’aprofiteu així, sinó ja em direu com la feu vosaltres.
 
 

Ingredients:coliflor
 
 
Coliflor i patata bullida
2 o 3 dents d’all ben picats
Julivert picat
Oli d’oliva
 
 
 

Posar a escórrer la coliflor i la patata bullida que ens ha sobrat. Mentrestant piquem els alls i el julivert. En una cassola posem un rajolí d’oli d’oliva, hi afegim l’all i julivert picats i els coem una miqueta, sense deixar que es dori. Finalment, hi afegim la coliflor i patata bullida i ho deixem a foc mig/baix durant una estona, entre 5 i 10 minuts, donant-li de tant en tant un “tombet”.
 
 

Bon profit!

Un comentario

  1. Si la coliflor per si sola ja és bona, amb aquesta picadeta i passada per la paella queda tremenda!! molt bona recepta d’aprofitament, un petó!

Responder

