M’han concedit un premi

La tornada de les vacances no ha estat tant dura  com habitualment podria ser, entre d’altres coses perquè la Neus de Tot fet a casa ha concedit un premi al meu bloc. Neus, gràcies! M’ha fet moltíssima il·lusió!  i disculpa no haver contestat abans però ja se sap… en temps de vacances s’aparca tot, l’ordinador, també.

Després, que et concedeixin un premi implica que has de fer uns deures: respondre un qüestionari i concedir el premi a 10 blocs més, i això porta feina 😉

 

A continuació, el qüestionari i les meves respostes:

• Quan fa que tens el bloc?
Dos anys i mig
• Quina és la teva recepta més visitada?
Bunyols de vent i Bacallà a la musselina d’all
• Com va començar la teva afició per la cuina o pastisseria?
Des de ben petita que ja em posava a la cuina amb la meva àvia i a la meva mare li deia que de gran volia ser pastissera. Així que ja veieu, l’afició ve de ben lluny!
• Aquesta afició té alguna relació amb la vostra activitat professional?
No, per res. Una cosa és com em guanyo la vida d’administrativa i una altra la meva afició per la cuina. De totes maneres, segueixo pensant… que de gran vull ser pastissera.. jejeee
• Quan vau decidir crear un bloc?
Primer vaig provar de fer un recull de les meves receptes amb alguna aplicació informàtica, però no m’acabava de convèncer, entre d’altres coses perquè depenia de l’ordinador on la tenia instal•lada. També si em demanaven una recepta, no la podia donar al moment. Ara sí, pots consultar i donar les receptes des d’on estiguis.
• Amb quina finalitat el vau crear?
La finalitat és ben simple, volia un recull de les meves receptes preferides i poder consultar-les i compartir-les des d’on fos.
• Creieu que és una bona manera d’intercanviar informació gastronòmica?
Per suposat.
• Participeu periòdicament en algun concurs de blocs de cuina o pastisseria?
No.
• Teniu algun blocaire famós de referència?
No. Tinc els meus blocs preferits que segueixo periòdicament.
• En quina recepta esteu treballant ara?
Tinc moltes receptes per penjar, però el dia a dia no em deixa portar el ritme que jo voldria, espero aconseguir-ho aviat.

…. i per fi, les meves deu nominacions amb el KREATIV BLOGGER:

Ben remenat
Visc a la cuina
Tastets de bruixa
Insta-cook
La cuina de l’Estany
Per anar fent gana
Com a casa, res
Coure coulants
El món de la cuina

Quima-les meves receptes

Felicitats a tots!

I per últim, aprofito per donar les gràcies a tots els que seguiu el meu bloc!

Responder

