Brioixos farcits de xocolata

Com explicava l’altre dia amb la meva panificadora vaig probant receptes noves i buscant, buscant… vaig trobar-ne una de molt interessant al  blog Visc a la cuina. Es tracta de brioxos farcits de xocolata, no cal que expliqui l’èxit. Des de que els vaig fer per primera vegada que porto tres caps de setmana seguits fent-ne perquè me’n demanen per a berenar… i jo no ser dir que no.  🙂

Ingredients:

220 ml llet

1 ou

60 ml d’oli

80 grs sucre

Una mica de sal

Suc de mitja llimona

500 grs de farina de força

1 cub de llevat fresc  (25 grs)

Nocilla

Posar tots els ingredients a la cubeta de la panificadora per l’ordre, menys la nocilla.

Programa número 13 (amassa i lleva)

Durada: 1 h 25 minuts

Quan acaba la panificadora enfarinem el marbre on treballarem.  De la massa obtinguda farem porcions de 50 grs. aproximadament (surten unes 15 unitats), i amb el corró les aplanem.

Posem la nocilla al mig i tanquem bé perquè no s’escapi la xocolata. Els donarem forma de panet, els posarem a la safata del forn, amb un full de paper vegetal  i els deixarem reposar uns quinze minuts aproximadament abans de posar al forn, que prèviament l’haurem posat a escalfar a 200 graus. Per últim, els courem durant 10 minuts aproximadament. I quan els traiem del forn els pintarem amb llet perquè quedin més brillants.  Bon profit !!

El pase de diapositivas requiere JavaScript.

Un comentario

  1. Que bé que us hagin agradat, a casa tampoc no podem parar de menjar-ne, són boníssims!
    Acabo de descobrir el teu blog i m’hi quedaré una estona, tens unes receptes que em sembla que m’agradaran molt!

Responder

