Cigrons amb botifarra

L’altre dia pensant què podia fer per dinar, vaig obrir la nevera i vaig veure que tenia botifarra. Volia cuinar-la d’una manera diferent i ràpida. Així és com se’m va acudir fer botifarra esparracada amb cigrons. Sempre m’havia fet gràcia això de la “botifarra esparracada”. Resultat, tothom volia repetir i vaig fer just. Fins i tot, jo mateixa, em vaig sorprendre, com de poca cosa es pot fer un bon plat.

 

 

Ingredients:

1/2 kg de botifarra

400 grs de cigrons cuits

1 ceba

tomàquet fregit de pot

 

 

 

 

Per començar, tallar la ceba a daus i coure-la a foc baix. Mentrestant treure la pell de la botifarra i tallar-la  a trossets. Quan la ceba ja està cuita, afegir-hi la botifarra. Deixar coure a foc mig i quan comença a agafar color afegir una mica de tomàquet fregit de pot. Per últim, incorporar els cigrons i una mica d’orenga i deixar que faci xup-xup, uns cinc minuts a foc baix.

Bon profit !

 

Aprofito per dir-vos que m’he comprat una panificadora, així que a partir d’ara aniré penjant receptes de pa fet a casa. Estic molt  contenta amb la compra, poses els ingredients i poses la panificadora en marxa, i passades unes hores tens tota la casa amb olor a pa recient fet. Us ho podeu imaginar ???

  1. Pingback: Cigrons amb botifarra | Celler-Adocse

Responder

