Coca de vidre

Aquesta recepta la tinc gràcies a la meva bona amiga Vicky. Amb ella he passat moltes estones, bones i d’altres no tant bones. Hem compartit riures, plors i també, com no, receptes de cuina. Un dia em va preguntar si m’agradava la coca de vidre, i li vaig contestar que molt, i em va dir, “i per què no la fas tu ? És molt fàcil de fer”, va ser, llavors, quan em va donar la recepta  per penjar-la al meu blog. I aquí em teniu, explicant-vos com es fa la coca de vidre.  Primer de tot comprar els ingredients: massa de pizza, sí, sí !!  la resta (d’ingredients) sempre en tenim a casa.

Ingredients:

massa de pizza (jo la vaig comprar al Mercadona, com em va suggerir la meva amiga)

oli,sucre i anís

Primer de tot, preescalfar el forn a 180 graus.

A la safata, que haurà d’anar al forn, posar-li paper vegetal. Estirar la massa amb el curró donant-li la forma que vulguis i posar-la a la safata. Pintar-la amb oli d’oliva i seguidament posar-li sucre, la quantitat que vulguem. Posar dins el forn, al mig, escalfant a dalt i a baix. Quan estigui daurada treure del forn i rapidament pintar-la amb anís, axí aconseguirem que el sucre cristalitzi i quedi ben brillant.

Deixar refredar i ja ens la podem menjar.

Bon profit !

  1. Pingback: Coca de vidre | Celler-Adocse

  2. ooooooooooooooooh que pena, no encuentro la coca de san juan, con todas las recetas que titn tan buen pinta no estaria mal que se incorporara la coca que seguro que te saldra perfecta, lo comento porque se acerca la fecha y seria interesante ir practicando para quedar bien con los amigos y como esta no tiene que subir mucho para los que tenemos problemas mejor jejejeje.
    El González

Responder

