“Tarta Santiago”

Fa un parell d’anys vem anar de vacances a Galícia amb uns cosins del meu marit. Quins bons records ! Paisatges, gent i menjar. Tenim bons amics i amigues gallegs. Així que he pensat en aquesta recepta per a ser la primera del meu blog de cuina. Encara penso en la primera que va fer la meva mare. Què bona !

Ingredients:

300 grs. d’ametlla mòlta

180 grs. de sucre

4 ous

Batre els ous, afegir el sucre i tot seguit l’ametlla mòlta. Quan estiguin tots els ingredients ben barrejats posar-ho al motlle i introduir al forn a temperatura mitja, durant 20 minuts, aproximadament.

  1. Moltes felicitats pel Blog Laura,
    Té una bona pinta la tarta! Aquesta setmana intentaré (!) fer-la.
    Sé que tens moltes receptes per penjar, però aquella tarta de formatge, el Julià et diria que no faltés.
    Esperem més receptes. Jo et poso ja a favorits.
    Mols “besotes” i ànims per continuar.

  2. Neni!!!!
    ara que m’estic aficionant als postres aquesta tarta cau aquest finde!!!!
    Per cert, has de posar la del cheescake…increible!!!
    Mua!

Responder

